Gyakori kérdések


  1. Mielőtt vásárolna, kérem olvassa végig a vásárlási feltételeket!
  2. Hol tudom feltenni kérdéseimet?
  3. Méretet és nyílásirányt hogyan határozzuk meg?
  4. Hogyan mérje le a rendelni kívánt nyílászárót?
  5. Rendelés menete hogyan zajlik?
  6. Milyen fizetési módok közül lehet választani?
  7. Van-e lehetőség kedvezményre?
  8. Van-e lehetőség ÁFA nélküli vásárlásra?
  9. Mennyibe kerül a szállítás Budapestre?
  10. Szállítási tudnivalók?
  11. Miért szükséges a toktoldás (redőny előkészítés)?
  12. Mik a lehetőségeim ha rossz méretű nyílászárót vásároltam?
  13. Mire figyeljek a vásárolt nyílászáró beépíttetésénél hogy ne vesszen el a garancia?
  14. Mi a megoldás a pára és penész ellen?

1. Mielőtt vásárolna, kérem olvassa végig a vásárlási feltételeket!

Vásárlási feltételeinket a következő link alatt tekintheti meg : Vásárlási feltételek

2. Hol tudom feltenni kérdéseimet?

Kérdéseit a kapcsolat link alatt szereplő telefonszámokon teheti fel. Vagy érdeklődhet e-mailben.

3. Méretet és nyílásirányt hogyan határozzuk meg?

A nyílászárók méretét szélesség x magasság alapján határozzuk meg. A nyitásirányt: nyílászáróval szemben áll, látja a tartó pántokat és kilincsel maga felé nyitja, amelyik oldalon van a tartó pántozás az a megfelelő nyílásirány.

4. Hogyan mérje le a rendelni kívánt nyílászárót?

Külső méretet és belső méretet is mérjen. A mérést kívül belül spalettától-spalettáig mérje.

5. Rendelés menete hogyan zajlik?

A rendelni kívánt nyílászáró mérete szükséges, saját vagy szakemberrel felmért. A rendelést megteheti e-mailben és személyesen telephelyünkön. A rendeléshez előre kell fizetni a gyártatni kívánt nyílászárót. Személyesen telephelyünkön Bősárkány Almáskert u. 1. szám alatt készpénzben, vagy utalással tudja megtenni. Az átutalásos fizetésnél a rendelés a pénz megérkezése után aktualizálódik. A gyártási idő 6-8 hét. Ha az áru megérkezik mi telefonon értesítjük.

6. Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Személyesen telephelyünkön Bősárkány Almáskert u 1. szám alatt, vagy rendelés esetén átutalással is lehet, ez esetben a folyósítás megérkezésétől él a rendelés. Bankkártyás fizetés természetesen megoldható. Szállításkor készpénz fizetésre is van lehetőség.

7. Van-e lehetőség kedvezményre?

Vannak akcióink ezeket honlapunkon pirossal feltüntetjük vagy újsághirdetésekben megtalálja. Ezen felül egyéb más kedvezményt nem áll módunkban adni.

8. Van-e lehetőség ÁFA nélküli vásárlásra?

NINCS!!! Az új nyílászárók számlás Bruttó árak az ÁFA-t tartalmazzák. Kivétel: amennyiben ön EU. adószámmal és külföldi céggel rendelkezik akkor megtudjuk oldani az ÁFA nélküli vásárlást, de más esetben NEM tudjuk elengedni az ÁFA-t.

9. Mennyibe kerül a szállítás Budapestre és mikor?

Budapestre és 10 km-es vonzás körzetébe gyűjtő fuvarral Nettó 20.000 Ft-os díjért szállítunk, nagyobb méretnél vagy mennyiségnél feláras a szállítás! Budapesttől távolabb eső helyekre: Budapestig 20.000 Ft, Budapesttől a megadott helyig Nettó 220 Ft/km oda-vissza utat számolunk. Egyéb más helyekre Nettó 220 Ft/km oda vissza utat számolunk. Budapesti szállítás minden héten kedden reggeli órákban történik, előtte nap hétfőn értesítjük az ügyfelet telefonon. Változás jogát fenntartjuk!

11. Szállítási tudnivalók?

A rendelt tételt átvételkor nézze át, mert később reklamációt nem fogadunk el. Lehetőség szerint a fizetés pontos összegben legyen, mert váltásra a sofőrnek nincs lehetősége. Nettó 220 Ft/km oda vissza utat számolunk, nagyobb méretnél vagy mennyiségnél a szállítási díj feláras!

12. Miért szükséges a toktoldás (redőny előkészítés)?

A nyílászárók tok szélesítésére szolgál. Hogy miért? Általában redőny előkészítésként két oldalra és felülre szokták tenni, felülre azért, hogy a redőny tok ne takarjon az ablakból, oldalra pedig, hogy a felhúzó automata biztonságosan elférjen, így szabad utat ad az ablak teljes kinyitására.

13. Mik a lehetőségeim ha rossz méretű nyílászárót vásároltam?

Tőlünk vásárolt termékekre 3 napos visszavásárlási garanciát tudunk biztosítani, ezért ha észreveszi hogy rossz méretű nyílászárót vásárolt akkor azonnal hozza vissza hogy ne essen ki a 3 napig tartó határidőből. Amennyiben ezen túl hozza vissza, 30 napon belül 70%-os áron, 30 napnál régebbi vásárlás esetén 50% áron tudjuk visszavásárolni. A fogyasztóvédelem idetartozó jogszabályai alapján még vissza vásárlási garanciát sem kell biztosítanunk, mert nem mi hibánkból történt a hibás vásárlás, de vevőbarát üzletpolitikánk és a cég vezetősége ezt lehetővé teszi. Árut csak sértetlen csomagolásban, hibátlan állapotban áll módunkban visszavásárolni.

14. Mire figyeljek a vásárolt nyílászáró beépíttetésénél hogy ne vesszen el a garancia?

Nem szakszerű beépítésből adódó hibákért és problémákért garanciális felelősséget nem tudunk vállalni. Szakszerű beépítést csak beépítő szakember végezhet, melyet számlával kell igazolni, csak ebben az esetben tudunk a nem mi általunk beépített nyílászárókra garanciát vállalni.

15. Mi a megoldás a pára és penész ellen?

A lakás szigetelés után kezdett el párásodni, penészedni.

  • A ház teljesen körbe lett zárva hungarocell szigeteléssel, ezért nem engedi a falakat szellőzni, a nedvességet távozni. Érdemes a hungarocell szigetelő rendszerbe méterenként alul és felül kör alakú szellőző nyílásokat beépíteni, ezáltal a lecsapódó pára el tud távozni.
  • Naponta érdemes reggel 10:00 és délután 16:00 óra között, amikor száraz a kinti levegő, legalább 1 órát szellőztetni, úgy hogy legyen levegő mozgás (kisebb huzat).
  • A lakás különböző pontjain párátlanító készülékeket kell elhelyezni.
  • Hangsúlyozottan tilos a lakásban szárítani a ruhákat, az összes nedvesség, ami a ruhákból távozik a lakás légterében marad, ezzel is nagy mértékben megnövelve a lakásban lévő páratartalmat.
  • Ha ezeket a feltételeket betartjuk nagyban csökkentjük a lakásban kialakuló pára és penész kialakulásának kockázatát.